Laatste verslag uit Norfolk Island - Reisverslag uit Norfolkeiland, Norfolk Eilanden van Petra Boogerd - WaarBenJij.nu Laatste verslag uit Norfolk Island - Reisverslag uit Norfolkeiland, Norfolk Eilanden van Petra Boogerd - WaarBenJij.nu

Laatste verslag uit Norfolk Island

Blijf op de hoogte en volg Petra

17 Juli 2014 | Norfolk Eilanden, Norfolkeiland

Dan is het echt zover, morgen naar het vliegveld…
Na 4,5 maand werken en plezier maken, ga ik dan toch echt van het eiland af. Het was echt een fantastische tijd !! Een schitterend eiland, vriendelijke en behulpzame mensen, eigenlijk in 1 woord Geweldig !

In de laatste 2 weekjes nog wel wat dingentjes kunnen doen. De laatste zaterdag dat ik hier was ben ik gezellig met me collega’tje Rosa naar Philip Island geweest, dat is een klein onbewoond eiland voor de kust. Het lijkt net of je op een andere planeet loopt, maar wat is het daar mooi ! Als je links keek zie je bos en groen en als je rechts keek leek het net een woestijn met zand en rotsen. Smiddags laatste keer wezen schieten bij de Archery. Was best wel f een raar gevoel dat het de laatste keer was. De mannen en dames bedankt voor de onwijs gave tijd, en Doug had gezellig wat worstjes en brood geregeld voor op de bbq. Het was lekker weer die dag, BBQ aan, Drankje in je hand en heerlijk f stom lullen, dus voor we naar huis gingen was het al weer donker. Savonds gingen Doug, Marie en ik uit eten bij Hilly’s, voor mij de laatste zaterdag en Marie ging zondag weer naar huis.

Zondag me foto’s en alles beetje gedaan, rond lunchtijd even naar t vliegveld geweest om gedag te zeggen en smiddags met Milli en Doug even een lunch gekookt van de restjes wat nog in de koelkast was :P Rest van de middag heerlijk gechillt want t was niet zulk lekker weer.
Rest van de week nog gewerkt en woensdag middag ben ik nog even bij de Cyclorama wezen kijken. Dat is een rond gebouw met een muurschildering en uitleg e.d van de geschiedenis. Was super gaaf gedaan t leek net of je op Slaughter Bay stond met het zicht wat je had op de muur. Heel realistisch.

En dan komt het er toch echt aan,, me tas weer inpakken.. Werkkleren e.d. hier laten, wat spullen naar Nederland sturen, en de rest in me tas proberen te krijgen. Donderdagavond gezellig met Doug, Keelan, Lleyton en Milli gegeten en dan gaat het laatste nachtje slapen in. Laatste keer in t flatje waar k 4,5 maand gewoond heb. Vrijdag paar uurtjes werken, de router wordt opgehaald, hopelijk nog even wat tijd om de glazen bodem boot te doen over het reef, telefoon nummer terug brengen bij de telecom winkel, inchecken, gedag zeggen en dan toch echt dat vliegtuig weer in.

Me Nederlandse telefoonnummer heeft gewoon bereik in aussie dus ben gewoon weer bereikbaar vanaf vrijdag op me Hollandse nummer. Het is een compleet vol vliegtuig want de festival week ‘Christmas in July’ is afgelopen en de eerste mensen en artiesten gaan vanaf vrijdag weer terug naar Australië en Nieuw Zeeland. Nachtje doorbrengen in Sydney en dan zaterdag Ansie ophalen op Sydney Airport :D En dan kan een nieuw avontuur beginnen :)

Jullie lezen weer van me.

Vanuit Norfolk Island de laatste dikke knuffel !


  • 17 Juli 2014 - 22:27

    Elly Anne:

    Hoi Peet,

    Vanavond kwam ik Angela nog tegen, de koffer is bijna dicht en ze is er klaar voor!

    Veel plezier samen in het nieuwe avontuur.

    Groetjes vanuit een warm Maasdijk,
    Elly Anne

  • 03 Augustus 2014 - 18:57

    Renie:



    Petra nu pas gelezen zijn net thuis van de honden van blom was ook weer leuk.
    een fijne tijd heb jij daar gehad kan niemand je meer af nemen


    groetjes van ons uit Maasdijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 958
Totaal aantal bezoekers 25388

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 21 December 2015

Australië & Nieuw Zeeland

28 Februari 2014 - 29 December 2014

Australie 28-02-14 tm 30-12-14

Landen bezocht: